Az OTP Simple tájékoztatása alapján a VOLÁNBUSZ Közlekedési Zrt. 2024. augusztus 10-től beszüntette egyes helyközi közlekedési jegyek értékesítését a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren (NMFR) keresztül, így ott már nem vásárolhatóak meg:
a teljes árú jegyek
az 50 százalékos kedvezményű menetjegyek,
a kiegészítő menetjegyek.
Ebből adódóan 2024. augusztus 10-e óta a Simple és Simple Classic alkalmazáson keresztül sem vásárolhatóak meg a fenti jegytípusok. Ami még fontos, hogy az augusztus 10-e előtt megvásárolt díjtermékek érvényességi időn belül (30 nap) felhasználhatók vagy igény esetén visszaválthatók.
A Simple közleménye alapján a Volánbusz helyi jegyei és bérletei és az NMFR rendszerén keresztül elérhető egyéb helyi közlekedési szolgáltatók jegyei és bérletei, a BKK díjtermékei, valamint a Pest vármegyebérlet és Országbérlet továbbra is megvásárolhatók a Simple alkalmazásban.
Megkérdeztük a Volánbuszt, hogy miért szüntették be a Volánbusz háromféle jegyének megvásárlását a Simple alkalmazáson keresztül, illetve hogy augusztus 10-étől online mely felületeken lehet megvenni a Simple-n már nem elérhető Volánbusz-jegyeket.
Válaszuk szerint a MÁV-START jegyértékesítési rendszerében most már minden Volánbusz-járatra elérhetővé váltak – az ország- és vármegyebérletek mellett – a viszonylatra szóló menetjegyek, augusztus 5-étől pedig már egyes járatokra a helyjegyek is. Ebből kifolyólag már nincs szükség a továbbiakban arra, hogy az utasok a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben eddig elérhető, úgynevezett övezetes buszjegyeket vásárolják meg, hiszen e helyett már minden csatornán, így:
a MÁV applikációban,
a jegy.mav.hu oldalon,
a Volánbusz pénztáraiban,
a MÁV-START pénztáraiban, valamint
a MÁV-START jegyértékesítés rendszerében működő automatákban
teljeskörűen elérhetővé váltak a buszjáratokra és viszonylatra szóló menetjegyek, egyes autóbusz-járatoknál pedig már a helyjegyek is – tették hozzá.
The post Változás történt a Volánbusz jegyek értékesítésénél first appeared on 24.hu.