A KFC és a Burger King tulajdonosa is a vártnál gyengébb eredményt jelentett, az infláció miatt egyre többen hagyják ki az éttermi étkezést.
Mi történt? A Restaurant Brands International, a Tim Hortons, a Burger King és a Popeyes éttermek tulajdonosa, és a Yum Brands, a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell éttermek tulajdonosa is a vártnál gyengébb számokat közöltek – írja a Reuters.
Miért fontos ez? A gyenge teljesítmény mögött elsősorban az áll, hogy az emelkedő éttermi árak miatt globálisan változnak a fogyasztói szokások, és egyre többen hagyják ki az éttermi étkezést. Ez nem csak a Burger Kinget, vagy a KFC-t, a legtöbb gyorséttermi láncot érinti, például a McDonald’s ugyanezzel a problémával küzd. A második negyedévben több mint három év növekedés után először estek vissza a McDonald’s világszintű eladásai.
Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy a magyarországi Meki eladásai is visszaestek-e. A beszámolók alapján viszont a tavalyi évük jól sikerült.
The post Visszaesett a népszerű gyorséttermek teljesítménye appeared first on Forbes.hu.