Meglepő tényekkel állt elő a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), ami legújabb kutatásában a magyar nyelvű tévéadók programját vizsgálta.
A hosszan kacskaringózó szövegből kiderül, hogy a legtöbb tévénézőn eluralkodó érzés, miszerint már megint egy ismétlés ismétlésének ismétlését látjuk, nem alaptalan, hiszen a csatornák száma bővült, de az új műsorok aránya nagyon alacsony.
Az NMHH által vizsgált huszonhat csatorna összesített műsoridejének
A televíziók közül az anyacsatornák teljesítettek jobban – ezeken a teljes műsorkínálat négytizede volt ismétlés.
A TV2- és az RTL-családból ebben a tekintetben
A TV2 és az RTL összehasonlítása ennek talán meglepő módon az ellenkezőjét hozta:
a korábbi anyagokhoz, az egyéb elemek mennyisége pedig tíz százalékkal csökkent, hiszen csökkentek például a televíziós vásárlási műsorablakok.
A teljes elemzés itt olvasható.
The post A műsorok kétharmada ismétlés volt a magyar tévékben, de reklámból sem volt kevés first appeared on 24.hu.