Az androidos mobilok, főleg az olcsóbb, kínai mobilok esetében gyakran panaszkodnak arra a felhasználók, hogy túl sok a reklám, akár magába az operációs rendszerbe integrálva is. Habár az Apple-nél még nem ilyen rossz a helyzet, a cég közölte: jövőre még több hirdetést helyez el az App Store alkalmazásbolt keresési találatai között, írja a 9to5Mac.
Az Apple Ads weboldalán közzétett frissítés szerint jelenleg csupán egyetlen hirdetési hely található a keresési eredmények tetején az App Store-ban. Például, ha a „Facebook” kifejezésre keres rá a felhasználó, akkor a TikTok hirdetését láthatják a találatok tetején. Ez azért van, mert a TikTok meghatározott keresési kifejezéseket céloz meg, és megnyerte az adott elhelyezés aukcióját.
A hirdetések megjelenítésének módja ugyanolyan lesz, annyi különbséggel, hogy több lesz belőlük és lejjebb görgetve is szembejöhetnek majd. A változtatás 2026 elején lép hatályba az iOS 26.2-t vagy újabbat futtató iPhone-okon, de a cég más készülékei sem maradnak ki a sorból.
The post Az Apple eszközeit is ellepik a reklámok first appeared on 24.hu.
