Előfizetéses modellre vált az AppleCare+

Az Apple megszünteti az AppleCare+ előrefizetési lehetőségeit a boltokban és közvetlenül a készülékeken, helyette csak havi vagy éves előfizetést kínál. Az egyetlen kivétel az online vásárlás lesz.

A vásárlók korábban a vásárlástól számított 60 napon belül a vásárlás helyén vagy online az Apple-n, vagy készülékükön keresztül adhatták hozzá az AppleCare+ szolgáltatást, mely egyfajta biztosítás számos incidens esetére, például törés vagy egyéb sérülés, amelynek helyreállításához komoly javításra vagy cserére lenne szükség. Az AppleCare+ jelenleg az iPhone, iPad, Mac modellek, Apple Watch, Apple Vision Pro és Apple Display kijelzőkre vonatkozik. A nem védett termékek közé tartoznak az olyan kis kütyük, mint az AirTag, az Apple Pencil, a billentyűzetek és az egerek.

Úgy tűnik, hogy az éves opció némi kedvezményt biztosít a vásárlók számára. A Vision Pro-hoz az AppleCare+ szolgáltatás például 24,99 $/hó vagy 249 $/év áron vásárolható meg, vagyis két hónapot spórolhatunk hosszabb elköteleződés esetében. Ha az egyszeri vásárlási lehetőség ragaszkodik valaki, akkor csak online, az Apple hivatalos oldalán teheti ezt meg új termék vásárlásakor a konfigurációs folyamat során. Hazánkban egyébként nem elérhető a teljes AppleCare / AppleCare+ szolgáltatás, de ha kint vásárolja meg valaki, akkor elvileg a hazai hivatalos partnereknél beváltható a kárigény.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed