Elstartolt a Lidl online vásárlási lehetősége

A Lidl diszkontlánc az Aldihoz hasonlóan, nem saját webshopot gründolt, hanem összeállt egy több kiskereskedelmi láncot is képviselő szolgáltatóval, az Avokado Online Bevásárlószolgálattal – szúrta ki a Pénzcentrum. Mint a portál megjegyezte, szép csendben, mondhatni fű alatt indította el online bevásárló-felületét a Lidl 2024-ben.

A ROKSH-hoz hasonlóan (ők az Aldi szolgáltatói) az Avokado is olyan bevásárlószolgáltatás, ahol népszerűbb fizikai üzletek termékkínálatát teszik elérhetővé. Az online felületen kiválasztott termékeket pedig ők vásárolják meg az adott boltban és az ő futáraik szállítják házhoz.

A házhozszállítás díja 1290 forint (ha csak a Lidlből rendel valaki, mert egyébként akár 3 boltból  is lehet egyszerre rendelni), 24 ezer forint feletti rendelés esetén pedig ingyenes.

A szolgáltatást egyelőre Budapest legtöbb kerületében (kivétel a XVII., XVIII., XXI. és XXIII. kerületek), valamint Biatorbágyon, Budajenőn, Budakeszin, Budaörsön, Diósdon, Érden, Nagykovácsiban, Telkiben és Törökbálinton lehet igénybe venni. Összehasonlításul írják, hogy a ROKSH Budapest összes kerületében, illetve jóval több agglomerációs településen, és még 8 vidéki nagyvárosban is elérhető.

Az Avokadón a tartós élelmiszereken túl friss pékárukat, illetve fagyasztott élelmiszereket is lehet rendelni a Lidlből. Az árak kapcsán az Avokado felületén kiemelik, hogy náluk bolti árakon lehet vásárolni, tehát a szolgáltatási díj a házhozszállítási díjból, illetve bizonyos esetekben egy plusz bevásárlási díjból (amelyet a termékek bruttó értékéből számolnak) tevődik össze.

Kapcsolódó
Behozhatatlannak tűnik a Lidl előnye a kereskedelmi láncok toplistáján
Maradt a Lidl, Spar, Tesco sorrend a dobogón, de van változás is.

The post Elstartolt a Lidl online vásárlási lehetősége first appeared on 24.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed