Eltűnik a Westend Bevásárlóközpont ikonikus része, ez lesz a helyén

A fővárosi Westend Bevásárlóközpont új, innovatív szórakoztatóipari attrakcióval bővül.

Mi történt?  A Pixim nevű multimédia látványbox december 14-én nyitja meg kapuit a látogatók előtt. Az immerzív élményt nyújtó installáció a bevásárlóközpont közepén, a korábbi szökőkút helyén kap helyet, tájékoztatták a szervezők a Portfolio-t.

Mi ez? A Pixim egy 10×10 méter alapterületű, 7 méter magas építmény, amelynek külseje arany és réz borítású. Belsejében a nézők minden oldalról digitális vetítőfelülettel körülvéve élvezhetik a 15 perces előadásokat, amelyeket hanghatások kísérnek. L. Laki László, a Pixim igazgatója és fejlesztője kiemelte:

Közel 20 millió ember fordul meg évente a Westendben, vagyis nagyjából 50-55 ezer naponta. Az immerzív képalkotás egy olyan alkalmazott művészet, amelyhez nincs szükséged semmilyen tudományos vagy művészeti képzettségre ahhoz, hogy megértsd és élvezd.

Mennyibe került? A szervezők tájékoztatása szerint a külső borítás 100 ezer euróba, összességében a multimédia box létrehozása több mint 1 millió euróba került. A különböző tematikájú tartalmakat, egy dubaji művészeti laboratóriumban tervezik.  A technológiai háttérről L. Laki László azt mondta, megszerezték a világon ma kapható legkiválóbb, legenergiahatékonyabb, legjobb felbontású, leghosszabb életidejű projektorokat, amelyből hat darabot használunk a Piximben.

Mikor lesz nyitva? Karácsony kivételével mindennap, azaz egy évben 364 napon keresztül, 12 órában tervezik a nyitvatartást, összesen 20 fős stáb szükséges a zavartalan működtetéséhez.

The post Eltűnik a Westend Bevásárlóközpont ikonikus része, ez lesz a helyén appeared first on Forbes.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed