Duplájára bővíti a Porsche az első elektromos SUV-jának, a Macannak a kínálatát. Eddig a Macan 4 és a Macan Turbo között lehetett választani, ezekkel debütált a Porsche második villanymodellje. Most azonban egy új, belépő szintű modell is érkezik, a Porsche névlogikáját ismerőknek nem meglepő, hogy ezt csak szimplán Macannak hívják. Ezzel arra utalnak, hogy csak a hátsó kerekek hajtanak, itt a hatékonyság a fő szempont, nem pedig a gyorsulás vagy esetleg a terepképességek. Egy 100 kWh-s akkumulátor hajtja a kezdő Macant, egyetlen villanymotorja ugyanaz, mint a Macan 4-ben hátul található erőforrás. 335 lóerőt szolgáltat az egység, de rajtautomatika alatt ideiglenesen 355 lóerőt is elér a teljesítmény, a maximális forgatónyomaték pedig 563 Nm.
Említettük ugyan, hogy nem a gyorsulás az autó fókuszpontja, de azért az 5,7 másodperces 0-100 km/h-s sprint és a 220 km/h-s végsebesség egy SUV-tól nem rossz értékek. Pláne úgy, hogy ez a legolcsóbb elektromos Macan, sőt, a legolcsóbb elektromos Porsche is. 89 ezer eurótól indul az újdonság, ehhez képest a belépő Taycan jóval többe, 111 ezer euróba kerül. Ráadásul még praktikusabb is, mint a drágább Macan 4, mert az összkerékhajtás és ezáltal az első villanymotor elhagyásával 110 kg-mal könnyebb. Ez is hozzájárul ahhoz, hogy tekintélyes, akár 641 km-es hatótávot tudjon kínálni.
A Macan 4 sportosabb változata, a 4S szintén újdonság. Az első villanymotor azonos mindkét modellben (sőt, még a Turbóban is), de a hátsó blokk erősebb. Az összteljesítmény 442 lóerő, vagy rövid ideig 509, a maximális forgatónyomaték pedig 820 Nm. Ez már 4,1 másodperc alatt letudja a sztenderd gyorsulást, végsebessége pedig 240 km/h. Hatótáv terén sem kell sok kompromisszumot kötni, 606 km megtehető egyetlen feltöltéssel, ráadásul a PASM aktív felfüggesztésvezérlés is széria tartozék. Hab a tortán, hogy nem is kell annyira mélyen zsebbe nyúlni ezért a többletért, a 4S 99 ezer euróról indul. De ha valaki még több pénzt szánna a négy Macan közül bármelyikre, annak jó hír, hogy megjelent egy új, 20 colos felni és egy új szürke fényezés is a kínálatban. Sőt, lehet egy új off-road csomagot rendelni, ami az átrajzolt orrkötényt, a küszöböket, az oldalpengéket, a tetősíneket és a diffúzort egy új szürke árnyalatra, vagy pedig a karosszéria színére festi. De a Porsche nem csak öncélú optikai tuningot szokott kínálni: a terepcsomag az új orrköténnyel nagyobb, 17,4 fokos megközelítési szöget, az opcionális légrugókkal kombinálva pedig 10 mm-rel nagyobb, 195 mm-es hasmagasságot tesz lehetővé.