A Renault Duster már rendelhető Törökországban, a szokásokhoz híven ugyanarról a modellről van szó, mint amit itthon Dacia logóval hirdetnek. A Renault embléma azonban csak a kormánykeréken és a csomagtérajtón cserélte le a Dacia feliratot, a török Duster orrán feliratként szerepel a francia márkajelzés. A probléma mégsem a dizájn, de még csak nem is a praktikus változások teljes hiánya, hanem az árak. És nem csak azért, mert nincs annyira lecsupaszított alapverzió, mint a miénk. A Motor1 Türkiye beszámolója alapján ugyanis 1,25 millió török lírától indul a Duster, ami körülbelül 13,2 millió forintra számolható át. Ezért a pénzért ott az alapváltozat az Evolution, ami nagyjából a hazai árlista második felszereltségi szintjének, tehát az Expressionnek felel meg, összehasonlításképp ez a modell Dacia logóval 7,8 millió forinttól elérhető mifelénk.
A motorkínálat ugyanaz: 100 lóerős Eco-G benzin-LPG, 130 lóerős turbós benzines lágyhibrid és 140 lóerős öntöltő hibrid változatokban vihető haza a Duster Törökországban is. Az árak azonban ezen a téren is magasak, a full hibrid alapváltozatért 1,53 millió török lírát, tehát 16,9 millió forintot, az összkerekes változatért pedig 1,58 millió török lírát, tehát 17,4 milliót kérnek. A csúcsváltozat alapára 1,62 millió török líra, tehát nagyjából 18 millió forint.
Az árakat azonban nem csak a logó befolyásolja.
Törökországban ugyanis két éve luxusadót vezettek be az autókra, amelynek az összege a motor lökettérfogatától is függ, és akár a vételár 50 százaléka is lehet. Különösen a Törökországon kívülről érkező, nagyobb autók drágultak jelentősen az intézkedés miatt. Azt sajnos nem tudjuk pontosan, hogy hány százaléka ennek az árkülönbségnek Erdogan különadója, ám szinte biztos, hogy mindkét tényező, tehát az extra adó és a nagyobb presztízzsel rendelkező márkajelzés is hozzátesz a jelentősen magasabb alapárakhoz.