Ez a mi pillanatunk

A Heavy Tools® víziója egyértelmű: szeretnék, ha a brand a közép-európai régió piacán egy általánosan ismert, meghatározó ruházati márka lenne, mely prémium minőséget és kifinomult stílust kínál az aktív életmódot kedvelő célközönségnek. A 27 éves Heavy Tools® most újabb szintet lép, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság megbízásából ők készítik a magyar csapat formaruháit, és egyben hivatalos támogatói a magyar olimpiai és paralimpiai csapatnak.

A 2024-es nyári olimpiai és paralimpiai játékoknak otthont adó Párizs a divat fővárosa, a stílus és az elegancia hazája. Franciaországban a divat nem csupán trendekről és ruhákról szól, hanem egy életstílusról, egyfajta magabiztosságról és kifinomultságról. A francia nők öltözködésében a klasszikus elegancia modern trendekkel ötvöződik, és mindig kiemelt figyelmet fordítanak a minőségi anyagokra és a tökéletes szabásra. A Heavy Tools® szakemberei ezt az életérzést vegyítették a márka stílusjegyeivel, így született meg a magyar formaruha-kollekció. A tervezés során megálmodott egyedi összképben az olimpiai csapat egésze testesíti meg a piros, fehér és zöld színek harmóniáját a bevonuló ceremónián. A francia zászló színeit is belecsempészték a kollekcióba, így a sötétkék a férfi sportolók öltözékében fog megjelenni.

„Az olimpiai és paralimpiai kollekció tervezésekor az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy a sportolók a megnyitó ceremónián a lehető legjobban érezzék magukat a bőrükben. A kiváló minőségű anyagok és a megfelelő szabásvonalak biztosítják azt a komfortot, ami a külső megjelenésükön is tükröződik” – árulta el Doroszlay Yvette, a Heavy Tools® ügyvezetője és tulajdonosa, hozzátéve, hogy a szigorú nemzetközi előírások pontos betartása alapvetés volt.

A tervezők a krakkói Európa Játékok alkalmával értékes visszajelzéseket kaptak a sportolóktól, melyeket beépítettek a kollekcióba. Minden apró részletre figyeltek, így például a női ruhát praktikus zsebekkel látták el a napszemüveg, telefon és egyéb kisméretű tárgyak kényelmes tárolására.

„Mindig szívmelengető, ha Heavy Tools® terméket látok szembe jönni az utcán, egy koncerten vagy sporteseményen, a mostani nyár viszont egy olyan mérföldkő a márka életében, amire hosszú évtizedek múlva is nagyon büszkék lehetünk. Ez egy igazi, hosszú csapatmunka volt, nagyon hálás vagyok a kollégáknak” – hangsúlyozta Doroszlay László, a Heavy Tools® ügyvezetője és tulajdonosa. A márka a sportolók mellett a csapatvezetőkről, az edzőkről és stábtagokról is gondoskodik, így körülbelül 400 embert öltöztet fel a párizsi olimpiára és paralimpiára, míg a szurkolók és a sportbarátok már saját maguknak is megvásárolhatják az egyes darabokat, a kollekció az üzletekben is elérhető. A Heavy Tools® a kollekciót nagyszabású közterületi és médiakampányban is népszerűsíti, a formaruhák nagyköveteként Illés Fanni, Telegdy-Kapás Boglárka és Telegdy Ádám jelennek meg a kreatívokon.

The post Ez a mi pillanatunk appeared first on Forbes.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed