Egyelőre ez csupán egy látványterv, messze nem biztos, hogy így fog kinézni az új Celica
Már egy ideje biztosan lehet tudni, érkezik a nyolcadik generációs Celica, hiszen a Toyota hivatalosan is megerősítette. Nemrég Brazíliában a Gazdasági Minisztériumnak benyújtották a modellhez kapcsolódó védjegyoltalmat, amely szerint a kupé GR Celica néven tér vissza. Ebben nincs túl sok meglepetés, hiszen manapság a japán márka minden sportautója megkapja a GR jelölést, amely a Gazoo Racingre, vagyis a márka sportdivíziójára utal.
A GR Yarishoz hasonlóan a Celica is összkerékmeghajtást kaphat
A brazil bejegyzés már csak azért is lehet érdekes, mert eddig csak az európai és a japán forgalmazásról esett szó, az amerikai kontinens kapcsán hallgattak az illetékesek. Bár ebbe nem feltétlenül kell többet belelátni, elvégre a három régió autópiaca jelentősen eltér, nem beszélve az emissziós kvótákról.
Marad a GR86 is, mellé érkezik a kínálatba a Celica
Magáról a GR Celicáról egyelőre keveset tudni, de egybehangzó japán sajtóértesülések szerint a Toyota új fejlesztésű 2,0 literes, négyhengeres erőforrása kerülhet az autóba, akár kerek 400 lóerős teljesítménnyel. Ehhez jó eséllyel a GR Yarisban és GR Corollában is látott összkerékmeghajtást fogják társítani, viszont a japán lapok szerint lényeges különbség lehet a motor elhelyezése. A Celica első hét generációjában kivétel nélkül előre került a blokk, ám ezen változtathatnak, és most először középre helyezhetik az erőforrást. Fontos hangsúlyozni, ezt egyelőre nem erősítették meg hivatalos forrásból.

