Európában jelenleg egyetlen tisztán elektromos autót értékesít a Toyota a bZ4X személyében. Kínában nemrég megindult a kisebb testvér, a bZ3X előrendelési folyamata, az árazása pedig európai szemmel nézve elsőre hihetetlennek tűnik, hiszen a belépő szintű modell (a 430 Air+) átszámítva mindössze 5,4 millió forintról indul, de csúcsverzióért sem kérnek 11 millió forintnál többet.
A bZ3X jóval szögletesebb sziluettet kapott, mint a Magyarországon is forgalmazott bZ4X, igaz előbbinek elérhető egy SUV-kupé változata is bZ3C néven – erről korábban itt írtunk. Dimenzióit tekintve a most rendelhetővé vált SUV kereken 4,6 méter hosszú, 1,88 méter széles, a magassága 1,65 méter, míg a tengelytávja 2,77 méter. A frontrész ismerős lehet az európai modellekről, hiszen a szabadidő-autó is a Toyota „pörölycápás” dizájnját kapta.
A műszerfalon egy 8,8 colos digitális műszeregység, valamint egy 14,6 colos multimédiás érintőképernyő található. A középkonzolon csupán tárolórekeszek, illetve telefontöltőpad kapott helyet, így vélhetően az irányválasztó kar is a kormány mögött található.
A bZ3X-et egyetlen motor hajtja 201 lóerővel, amelyhez egy 50,03 kilowattórás akkumulátor társul. Az olcsóbb kivitel a kínai szabvány szerint 430 kilométeres hatótávval kecsegtet, a másik két verzió meg nem erősített információk szerint maximum 520, vagy 620 kilométert tehet meg két töltést között. Az első példányok márciusban kerülhetnek a vásárlókhoz, de ha valaki nagyon türelmetlen, átszámítva 107 ezer forintért kérhet elsőbbségi szállítást.