Ezúttal az első rajtkockából induló Norris esélyt sem adott riválisainak, és egy tökéletesen kivitelezett starttal megtartotta az első helyet, ilyenre pedig korábban még nem volt példa. A mezőny többi tagja is simán eljött az elindulást követően. Az ötödik fordulóra stabilizálódott az élmezőny: Norris autózott az élen, mögötte közel 2 másodperces lemaradással Verstappen, míg a harmadik helyen a lágy gumikon rajtoló Hamilton körözött.
A 15. körre fordulva Norris előnye már 9,5 másodpercre rúgott, mögötte a címvédő igyekezett tartani a tempót kihívójával. Verstappen szintén megnyugtató előnyt épített ki a harmadik Hamiltonnal szemben, aki még midig a lágy abroncsokat nyüstölte, szemben a több élmenővel, akik közepesen rajtoltak. A hétszeres világbajnok viszont pár fordulóval később érkezett a boxutcába, így a csapattársa, Russell állt a harmadik helyre.
A McLaren megvárta a futam féltávját Norris cseréjével. A brit akkora előnyt alakított ki, hogy simán visszaállt az élre, mögötte Piastri jött, de a másik papaja színű autó ekkor még váratott a kiállására. Vestappen szintén letudta a váltást: ahogy az élmezőny többi tagja, a holland is keményekre cserélte a közepeseket. Piastri végül a 39. körben látogatta meg a csapatát, ezzel 23 körrel a futam vége előtt mindenki teljesítette a maga kerékcseréjét. Ekkor Norris 22 másodperccel vezetett Verstappen előtt, aki szintén kényelmesen 15 másodperccel autózott Russell előtt. A Mercedes fiatalabb britje viszont nem érezhette magát biztonságba, ugyanis PIastri friss abroncsokon megindult utána.
Norris végül 20 másodperc fölötti előnnyel hozta be az autót Verstappen előtt, ezzel 54 pontra csökkent a hátránya az egyéni bajnokságban. A dobogó alsó fokára a szép felzárkózást bemutató Piastri állhatott fel. A két Mercedes és Ferrari sormintát rajzolva futott be, Russell-Leclerc-Hamilton-Sainz sorrendben. Az utolsó pontszerző pozíciókat Alonso, Hülkenberg, és Pérez szerezte meg.