Bár az Omoda mindössze szűk 2 éve nyitotta meg az első kereskedését Európában, eddig kétféle teljesítménnyel is kínálták az 5-öst. Az első kivitel – amely nálunk sosem volt kapható – még 195 lóerőt tudott, a hozzánk érkező viszont az emissziós normák miatt már csak 145-öt. Ugyanakkor az erőforrás végig ugyanaz maradt: egy 1,6 literes, négyhengeres TGDI hétfokozatú DCT váltóval. Emellett természetesen tisztán elektromos hajtáslánccal is kapható az 5-ös, viszont azt maga a márka is markánsan elkülöníti a belső égésű motoros kiviteltől.
Európán kívül – például Chilében – elérhető 1,5 literes, ugyancsak négyhengeres erőforrással az Omoda 5-ös, viszont ennek teljesítménye 6150-es fordulatszámon 113 lóerő 138 newtonméteres forgatónyomatékkal, amit kerek 4000-es fordulaton képes leadni. További fontos differencia, hogy a DCT váltó helyett ez esetben CVT-t építenek a SUV-ba, illetve üzemmódot sem lehet választani, míg az itthon is elérhető 5 rendelkezik Eco, Normal és Sport módokkal.
A fent említett kompromisszumok miatt Chilében az alapfelszereltségű Omoda 5-ös forintba átszámítva 4,2 millió pesóba kerül. Jelenleg ezt a kivitelt Európában nem forgalmazzák, így értelemszerűen hazánkban sem kapható a 113 lovas Omoda.



