A Wizz Air, a többi légitársasághoz hasonlóan, rendkívüli technikai kihívással találta magát szemben nemzetközi informatikai partnere rendszerének leállását követően. Az informatikai rendszer kiesése miatt előfordulhat, hogy a Wizz Air utasai fennakadásokat tapasztalhatnak a légitársaság nemzetközi hálózatán, a weboldal és a mobilalkalmazás elérhetősége átmenetileg szünetelhet, áll a cég közleményében.
Mint írták, jelenleg az alábbi internetes szolgáltatások nem elérhetők a Wizz Air rendszerében:
a Wizz Air weboldala és mobilalkalmazása,
a foglalási rendszer,
az online utasfelvétel és a beszállókártya kiadása,
kapcsolattartó/ügyfélszolgálati központok, új foglalások és meglévő foglalások módosítása.
Az üzemszünet ideje alatt minden utas számára ingyenes a repülőtéri utasfelvétel. A légitársaság azt tanácsolja utasainak, hogy legalább 3 órával a tervezett indulás előtt érkezzenek meg a repülőtérre, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre az utasfelvétel és a biztonsági ellenőrzés elvégzésére, valamint a repülőtéri egészségügyi és biztonsági intézkedésekre, ahol ez szükséges.
Köszönjük utasaink megértését és együttműködését a globális informatikai üzemszünettel kapcsolatban. A Wizz Air továbbra is mindent megtesz annak érdekében, hogy utasait a lehető legkevesebb fennakadás érje utazásuk során
– jelezték.
Korábban már a Budapest Airport is figyelmeztetett, hogy torlódás alakulhat ki a reptéren.
Az informatikai káoszról itt olvashat bővebben folyamatosan frissülő cikkünkben.
The post Wizz Air: legalább három órával a tervezett indulás előtt érkezzenek meg az utasok a repülőtérre first appeared on 24.hu.